Banqup Console - jūsų ryšys su klientais. Šioje aplinkoje matysite visus savo klientus, juos administruosite bei turėsite prieigą prie jų dokumentų.
Tai įrankis, kur valdysite savo klientų sąrašą, gausite tiesioginę prieigą prie jų dokumentų. Taip pat šioje aplinkoje galėsite pakviesti savo kolegas bei priskirti įmones su kuriomis jie dirba.
Be to, matysite visų klientų sukurtus arba gautus dokumentus, kurie dėl kažkokių priežasčių nepasiekė jūsų naudojamos apskaitos sistemos (pvz. pardavimo sąskaita nebuvo išsiųsta arba pirkimo sąskaita nebuvo priimta).
Ne tik jūs gausite skaitmeninio sąskaitų valdymo naudą, tačiau ir jūsų klientas gaus aplinką, kurioje galės išrašinėti sąskaitas faktūras, skaitmenizuoti gautus dokumentus, sekti apmokėjimo terminus bei be vargo surasti reikiamus dokumentus archyve.
Be didelių laiko sąnaudų sukurkite klientams paskyras, juos administruokite bei priskirkite užduotis savo kolegoms.
Jeigu naudojate atskiras apskaitos sistemas skirtingiems klientams, Banqup Console galėsite priskirti reikiamą duomenų perdavimo kanalą.
Įrankis sukurtas tam, kad išvengtumėte rankinio darbo su klientų dokumentais. Sumažės nereikalingos komunikacijos su klientais dėl jų sąskaitų.
Turėsite galimybę keistis kito pobūdžio dokumentais su klientais (pvz., įsakymais ir pan.).
Kadangi turite prieigą prie visų kliento duomenų, turėsite galimybę įžvelgti pinigų srautų tendencijas. Taip kursite dar glaudesnį tarpusavio ryšį.
Perkelkite apskaitos tvarkymos procesus į Banqup jau šiandien.