Sukurkite skaitmeninį ryšį tarp savo apskaitos įmonės ir klientų.
Banqup – sumani sąskaitų faktūrų valdymo platforma verslui ir buhalteriui. Verslininkas vienoje vietoje išrašo, siunčia, gauna, archyvuoja ir tvarko sąskaitas faktūras. Tuo tarpu jo buhalteris visą šią informaciją mato savo naudojamoje apskaitos sistemoje dėka lengvos integracijos.
Šis sprendimas palengvins jūsų, kaip buhalterio, komunikaciją su verslininku - reikalingi kliento dokumentai matomi aiškiai išdėstyti vienoje platformoje arba automatiškai eksportuojami į apskaitos sistemą. Taip galėsite nuosekliai tvarkyti dokumentus, išvengiant nesusipratimų ir klaidų sąskaitų tvarkymo piko metu.
Banqup dėka realiu laiku turite prieigą prie klientų skaitmeninių sąskaitų faktūrų, dokumentų ir informacijos apie mokėjimus. Pasirinkite laiką, kada dirbti su šiais duomenimis ir pagerinkite santykius su klientais.
Visos sąskaitos faktūros, kurias jūsų klientas gavo, įkėlė ar išrašė Banqup platformoje, bus konvertuotos į skaitmeninį formatą.
Tuo tarpu jūs dirbsite su duomenimis, o jų nebereikės vesti rankiniu būdu. Taip pat sumažinsite pasimetusių dokumentų kiekį iki minimumo. Nebereikės prašyti kliento, jog atsiųstų trūkstamus dokumentus.
Gecco
Banqup yra skaitmeninis įrankis palengvinantis apskaitą, kuris sukuria ryšį tarp jūsų ir jūsų kliento finansinių dokumentų ir duomenų. Turėsite prieigą prie kliento išrašytų ir gautų sąskaitų, kad galėtumėte juos apdoroti jums tinkamu metu.
Banqup galima integruoti su skirtingomis jūsų naudojamomis apskaitos sistemomis tam, kad gautumėte nenutrūkstamą klientų dokumentų srautą.
Pasinaudokite išmanesniais ir sklandesniais procesais:
Jūsų klientas įkelia sąskaitas, kurios buvo gautos įvairiais kanalais (paštu, el. paštu, Peppol ir t. t.) ir formatais (nuotrauka, pdf, popierinės ir t. t.) į Banqup platformą. Banqup vartotojas turi galimybę fotografuoti sąskaitas ir kvitus mobiliąja programėle, persiųsti sąskaitas į jam dedikuotą el. pašto dėžutę arba įkelti iš kompiuterio.
Vartotojui įkėlus pdf ar kito formato sąskaitas į platformą, OCR (optinio simbolių atpažinimo) programa nuskaito reikiamus duomenis ir konvertuoja juos į skaitmeninio formato sąskaitas (XML).
Jūs turėsite prieigą prie kliento skaitmeninio formato sąskaitų Banqup platformoje. Tačiau šios sąskaitos gali būti automatiškai persiunčiamos į jūsų apskaitos sistemą. Tokiu būdu visą reikiamą darbą atliksite naudojamoje programinėje įrangoje.
Žinoma, savo darbuotojams galite priskirti skirtingas teises bei sąrašus įmonių, su kuriais jie dirba.
OCR reiškia optinį simbolių atpažinimą.
Pirminis etapas - įkeltos sąskaitos duomenis (tiekėjo informacija, rekvizitai, sumo ir kt.) atpažįsta programinė įranga.
Antrasis etapas - atpažintus duomenis patikrina Unfiedpost skaitmeninimo operatoriai tam, kad užtikrintų kuo aukštesnę duomenų atpažinimo kokybę. Teikiama tik su Premium prenumerata.
Jums, kaip buhalteriui Banqup nieko nekainuoja. Už Banqup prenumeratą moka jūsų klientas.Daugiau apie įkainius rasite skiltyje „Kainos“.
Tiek jūsų įmonė, tiek klientai gali susisiekti su Banqup klientų aptarnavimo komanda el. paštu arba užpildžius užklausos formą mūsų svetainėje.
Atraskite platformos privalumus, dirbant su savo klientais.