Sveiki atvykę į mūsų Banqup svetainę! Mes ir trečiosios šalys savo svetainėse naudojame slapukus. Juos naudojame siekdami pagerinti svetainės naršymą, analizuoti jos naudojimą ir padėti vykdyti rinkodaros veiklas. Daugiau apie naudojamus slapukus galite perskaityti ir pakeisti savo nustatymus spustelėję „Keisti mano nustatymus“. Spustelėdami „Patvirtinti visus slapukus“ sutinkate su visų slapukų naudojimu, kaip aprašyta mūsų privatumo slapukų politikoje.
Esi verslininkas?
Spausk čia

Sklandesnis buhalterinės apskaitos tvarkymas

Sukurkite skaitmeninį ryšį tarp savo apskaitos įmonės ir klientų.

Dashboard Banqup for accountants
Elderly woman calling in front of her laptop
Kodėl verta rinktis Banqup?

Mažiau streso su sąskaitomis ir klientais

Banqup – sumani sąskaitų faktūrų valdymo platforma verslui ir buhalteriui. Verslininkas vienoje vietoje išrašo, siunčia, gauna, archyvuoja ir tvarko sąskaitas faktūras. Tuo tarpu jo buhalteris visą šią informaciją mato savo naudojamoje apskaitos sistemoje dėka lengvos integracijos.

Šis sprendimas palengvins jūsų, kaip buhalterio, komunikaciją su verslininku - reikalingi kliento dokumentai matomi aiškiai išdėstyti vienoje platformoje arba automatiškai eksportuojami į apskaitos sistemą. Taip galėsite nuosekliai tvarkyti dokumentus, išvengiant nesusipratimų ir klaidų sąskaitų tvarkymo piko metu.

Sklandesnė komunikacija

Skaitmeninis ryšys tarp jūsų ir klientų

Banqup dėka realiu laiku turite prieigą prie klientų skaitmeninių sąskaitų faktūrų, dokumentų ir informacijos apie mokėjimus. Pasirinkite laiką, kada dirbti su šiais duomenimis ir pagerinkite santykius su klientais.

Visi klientai vienoje aplinkoje
Apskaitos sistemų sąsaja
Paruošta darbui su e-sąskaitoms
Mažiau rankinio darbo su OCR

Colleagues discussing something while pointing at a laptop
Skaitmeninimas

Mažiau rankinio darbo

Visos sąskaitos faktūros, kurias jūsų klientas gavo, įkėlė ar išrašė Banqup platformoje, bus konvertuotos į skaitmeninį formatą.

Tuo tarpu jūs dirbsite su duomenimis, o jų nebereikės vesti rankiniu būdu. Taip pat sumažinsite pasimetusių dokumentų kiekį iki minimumo. Nebereikės prašyti kliento, jog atsiųstų trūkstamus dokumentus.

Team talking to each other while sitting at a table
„Banqup dėka informaciją gauname realiu laiku, todėl galime geriau patarti klientui finansiniais klausimais.“
Daniel Lorent

Gecco

DUK

Ko klausia buhalteriai apie Banqup?

Kas yra Banqup?

Banqup yra skaitmeninis įrankis palengvinantis apskaitą, kuris sukuria ryšį tarp jūsų ir jūsų kliento finansinių dokumentų ir duomenų. Turėsite prieigą prie kliento išrašytų ir gautų sąskaitų, kad galėtumėte juos apdoroti jums tinkamu metu.

Banqup galima integruoti su skirtingomis jūsų naudojamomis apskaitos sistemomis tam, kad gautumėte nenutrūkstamą klientų dokumentų srautą.

Kokias naudas gausiu iš Banqup?

Pasinaudokite išmanesniais ir sklandesniais procesais:

  • laiku gauti dokumentai iš kliento. 
  • jokio duomenų vedimo. 
  • visada prienamas kliento archyvas, lengva dokumentų paieška. 
  • sklandesnė komunikacija su klientu. 
  • duomenų apžvalga realiu laiku.

Kaip veikia Banqup?
  1. Gautų sąskaitų įkėlimas

Jūsų klientas įkelia sąskaitas, kurios buvo gautos įvairiais kanalais (paštu, el. paštu, Peppol ir t. t.) ir formatais (nuotrauka, pdf, popierinės ir t. t.) į Banqup platformą. Banqup vartotojas turi galimybę fotografuoti sąskaitas ir kvitus mobiliąja programėle, persiųsti sąskaitas į jam dedikuotą el. pašto dėžutę arba įkelti iš kompiuterio.

  1. Duomenų skaitmeninimas

Vartotojui įkėlus pdf ar kito formato sąskaitas į platformą, OCR (optinio simbolių atpažinimo) programa nuskaito reikiamus duomenis ir konvertuoja juos į skaitmeninio formato sąskaitas (XML). 

  1. Tiesiai į apskaitos sistemą

Jūs turėsite prieigą prie kliento skaitmeninio formato sąskaitų Banqup platformoje. Tačiau šios sąskaitos gali būti automatiškai persiunčiamos į jūsų apskaitos sistemą. Tokiu būdu visą reikiamą darbą atliksite naudojamoje programinėje įrangoje.

Ar galiu priskirti savo darbuotojams prieigą prie konkrečių klientų?

Žinoma, savo darbuotojams galite priskirti skirtingas teises bei sąrašus įmonių, su kuriais jie dirba.

Kas yra OCR technologija?

OCR reiškia optinį simbolių atpažinimą.

Pirminis etapas - įkeltos sąskaitos duomenis (tiekėjo informacija, rekvizitai, sumo ir kt.) atpažįsta programinė įranga. 

Antrasis etapas - atpažintus duomenis patikrina Unfiedpost skaitmeninimo operatoriai tam, kad užtikrintų kuo aukštesnę duomenų atpažinimo kokybę. Teikiama tik su Premium prenumerata.

Kiek kainuoja Banqup?

Jums, kaip buhalteriui Banqup nieko nekainuoja. Už Banqup prenumeratą moka jūsų klientas.Daugiau apie įkainius rasite skiltyje „Kainos“.

Turite klausimų dėl Banqup ar prireikė pagalbos?

Tiek jūsų įmonė, tiek klientai gali susisiekti su Banqup klientų aptarnavimo komanda el. paštu arba užpildžius užklausos formą mūsų svetainėje.

Pradėkite dirbti su Banqup

Atraskite platformos privalumus, dirbant su savo klientais.

Pradėti