Platforma palengvinanti komunikaciją tarp buhalterių ir verslo - mažiau rankinio darbo ir streso dėl vėluojančių dokumentų.
Banqup yra paprastas, išmanus ir skaitmeninis įrankis verslui, skirtas valdyti sąskaitas faktūras bei atsiskaitymų informaciją vienoje vietoje.
Nesvarbu, ar esate apskaitos įmonės atstovas ir tvarkote klientų apskaitą, ar dirbate buhalteriu mažoje įmonėje - Banqup automatizuoja ir supaprastina laikui imlius finansinius procesus.
Banqup susieja sąskaitų valdymą su apskaitos sistema. Tad buhalteriui lieka daugiau laiko teikti didesnę vertę kuriančias konsultacijas.
Banqup yra automatizuotas sprendimas jums ir jūsų kolegoms ar klientams, palengvinantis kasdienį sąskaitų tvarkymą ir periodų uždarymą.
Sutaupykite laiko naudodami Banqup. Kokiu būdu?
Tai lengva su Banqup, nes nebereikia prašyti kolegų ar klientų atsiųsti trūkstamų sąskaitų, vesti jų duomenis - tad mažiau streso prieš mokesčių deklaracijų teikimą.
Visos pardavimo ir pirkimo sąskaitos faktūros gali būti persiunčiamos į jūsų naudojamą apskaitos sistemą. Tačiau prireikus, jūs visuomet turėsite galimybę prisijungti prie aplinkos Banqup platformoje.
Ar norėtumėte turėti daugiau kontrolės, matomumo ir prieigos prie finansinių operacijų realiuoju laiku?
Banqup - tai įrankis, su kuriuo nebereikės naktinėti prie sąskaitų prieš deklaracijų teikimo terminus. Darbo krūvis pasiskirsto tolygiau, nes kolegų ar apskaitos įmonės klientų sąskaitos importuojamos į apskaitos sistemą nuolatos.
Pasirinksite laiką, kada dirbti su sąskaitomis. Gausite sąskaitas iš karto, kai jūsų kolegos ar klientai jas išrašys arba gaus Banqup platformoje.
Darykite tai, ką mokate geriausiai, ir skirkite savo brangų laiką suteikdami verslui reikalingus patarimus apie finansus ar mokesčius.
Galiausiai, mažiau administracinių užduočių - daugiau laiko bendradarbiavimui.
Dėl sklandesnės komunikacijos, didesnio skaidrumo bei mažesnės tikimybės įvelti klaidas - užtikrinsite geresnius ryšius su savo klientais.
Tapkite finansiniu konsultantu, o ne tik techniniu darbuotoju, kuris suveda duomenis, užpildo deklaracijas ir paruošia metines ataskaitas.
Šiais laikais atsiranda vis daugiau verslo atstovų, kurie nori dirbti su pažangiais įrankiais, siekia automatizuoti savo darbą. Taip pat po pandemijos vis labiau populiarėja nuotolinis darbas, tad santykis tarp buhalterio ir verslininko persikelia į skaitmeninę erdvę.
Naudodami pažangų skaitmeninį įrankį, turėsite pranašumą prieš konkurentus ir gerinsite savo įmonės įvaizdį klientų rate, taip pat didinsite tvarumą atsisakydami popieriaus. Šios pridėtinės vertės skatina paslaugų teikėjo pasirinkimą.
Atraskite, koks paprastas ir naudingas Banqup gali būti jūsų įmonei ir klientams. Pradėkite naudotis Banqup jau šiandien.