Sveiki atvykę į mūsų Banqup svetainę! Mes ir trečiosios šalys savo svetainėse naudojame slapukus. Juos naudojame siekdami pagerinti svetainės naršymą, analizuoti jos naudojimą ir padėti vykdyti rinkodaros veiklas. Daugiau apie naudojamus slapukus galite perskaityti ir pakeisti savo nustatymus spustelėję „Keisti mano nustatymus“. Spustelėdami „Patvirtinti visus slapukus“ sutinkate su visų slapukų naudojimu, kaip aprašyta mūsų privatumo slapukų politikoje.
Skaitmeninimas

Atsisveikinkite su varginančiomis, rankinėmis užduotimis

November 23, 2023
min. skaitymo

1. Atsisveikinkite su kvitų duomenų vedimu 

Kam gaišti laiką vedant kvitų duomenis, kai Banqup gali tai padaryti už jus?

Naudodami nemokamą Banqup programėlę, tereikia nufotografuoti kvitą arba įkelti dokumentą, o Banqup jį suskaitmenins už jus! Banqup užfiksuoja vaizdo duomenis ir įveda informaciją į reikiamus platformos laukus.

O ar žinote, kas dar galėtų būti naudinga? Automatinis šių visų duomenų perdavimas buhalteriu realiu laiku. Žingsnis po žingsnio instrukcijas, kaip skaitmeninti kvitus, rasite ČIA.

2. Išvenkite sąskaitų faktūrų duomenų vedimo

Įkelkite savo PDF sąskaitas faktūras ir Banqup automatiškai jas suskaitmenins! Sąskaitas įkelkite arba nukreipkite el. paštu tiesiai į platformą ir jūs išvengsite papildomo rankinio darbo. 

3. Išrašykite sąskaitas faktūras greičiau nei per 1 min

Kiekvieną kartą, kuriant sąskaitą faktūrą, tenka rankiniu būdu įvesti kiekvieną eilutę - tai gali būti nuobodu ir varginti. Išvenkite to su Banqup!

Kai atliksite pagrindinius nustatymus ir užpildysite reikiamus duomenis savo Banqup paskyroje, platforma automatiškai įtrauks juos į kiekvieną sąskaitą faktūrą, pvz., jūsų įmonės informaciją, logotipą, mokėjimo sąlygas, numeraciją ir tt. Atlikus šiuos veiksmus, sąskaitos faktūros sukūrimas tetruks 20–60 sekundžių.

Sužinokite paprastus veiksmus, kaip atlikti nustatymus ČIA.

4. Prijunkite savo buhalterį lengvesnei komunikacijai ir dokumentų dalijimuisi

Banqup gali būti sujungtas su jūsų buhalterio naudojama apskaitos sistema - taip jam bus dar lengviau tvarkyti jūsų dokumentus ir finansus. Ką tai reiškia jums? Mažiau klausimų ir daugiau įžvalgų iš buhalterio. 

Jokių ypatingų IT žinių, nes ryšio nustatymas užtrunka vos kelias minutes. Žingsnis po žingsnio instrukcijas rasite ČIA.‍

5. Suteikite prieigą savo kolegoms

Neapsikraukite savęs visu sąskaitų valdymu. Esant poreikiui Banqup Premium planas palaiko iki 3 vartotojų be papildomų mokesčių.

Jei, pavyzdžiui, pardavimo vadybininkas išrašinėja pardavimo sąskaitas faktūras, paskyros valdytojas gali suteikti jam prieigą tik prie pardavimo sąskaitų funkcionalumo. Taip kolega turės prieigą prie pardavimo sąskaitų archyvo bei galės išrašinėti naujas sąskaitas, o dokumentų duomenys bus automatiškai perkeliami į buhalterinę apskaitos sistemą.

Tvarkykite kolegų teises Banqup paskyros nustatymuose.

Padaryta? Puiku! Dabar Banqup pagelbės efektyviau! 

Susikurk nemokamą Banqup paskyrą jau šiandien.

Susikurti nemokamą Banqup paskyrą