Sveiki atvykę į mūsų Banqup svetainę! Mes ir trečiosios šalys savo svetainėse naudojame slapukus. Juos naudojame siekdami pagerinti svetainės naršymą, analizuoti jos naudojimą ir padėti vykdyti rinkodaros veiklas. Daugiau apie naudojamus slapukus galite perskaityti ir pakeisti savo nustatymus spustelėję „Keisti mano nustatymus“. Spustelėdami „Patvirtinti visus slapukus“ sutinkate su visų slapukų naudojimu, kaip aprašyta mūsų privatumo slapukų politikoje.
Skaitmeninimas

Pirkimo sąskaitų skaitmeninimas mažoms ir vidutinėms įmonėms: kaip supaprastinti procesą?

April 28, 2025
min. skaitymo

Pirkimo sąskaitų skaitmeninimas tampa būtinybe mažoms ir vidutinėms įmonėms, siekiančioms didinti darbo efektyvumą ir sumažinti administracinę naštą. Popierinės sąskaitos ir rankinis duomenų suvedimas ne tik atima daug laiko, bet ir didina klaidų įvėlimo riziką. Laimei, šiandien skaitmeniniai sprendimai, tokie kaip Banqup, leidžia supaprastinti pirkimo sąskaitų valdymą nuo pat gavimo iki buhalterinės apskaitos tvarkymo.

Kodėl verta skaitmeninti pirkimo sąskaitas?

Sutaupytas laikas. Nebereikia rankiniu būdu suvedinėti duomenų.

Mažesnė klaidų rizika. Automatizuotas duomenų fiksavimas mažina žmogiškų klaidų riziką.

Patogesnis dokumentų valdymas. Visi dokumentai – vienoje vietoje, lengvai pasiekiami.

Efektyvesnis bendradarbiavimas su buhalterija. Integracija su apskaitos sistemomis leidžia tiesiogiai dalintis dokumentais.

Kaip Banqup palengvina pirkimo sąskaitų skaitmeninimą?

1. Automatizuotas pirkimo sąskaitų ir kvitų gavimas

Naudodami Banqup, galite tiesiog nurodyti tiekėjams siųsti sąskaitas į unikalų Banqup el. pašto adresą. Visi dokumentai bus automatiškai importuoti į platformą, o duomenys - suskaitmeninti realiu laiku naudojant pažangią OCR technologiją.

2. Skaitmeninimas telefonu

Banqup mobiliąja programėle (iOS, Android) lengvai skaitmeninkite popierinius kvitus ir sąskaitas. Užtenka nufotografuoti dokumentą - sistema automatiškai ištrauks reikiamus duomenis ir išsaugos juos jūsų paskyroje.

3. Elektroninių sąskaitų valdymas

Banqup leidžia lengvai priimti ir valdyti elektronines sąskaitas (XML, UBL formatu). Gavus e-sąskaitą, ją galima peržiūrėti, atsisiųsti PDF formatu arba tiesiogiai dalintis su buhalteriu.

4. Integracija su apskaitos sistemomis

Banqup platforma sklandžiai integruojama su įvairiomis buhalterinėmis programomis, todėl jūsų buhalteris turės tiesioginę prieigą prie visų dokumentų. Tai leidžia išvengti pasimetusių dokumentų ir pagreitina apskaitos procesus.

Kuo Banqup naudinga mažoms ir vidutinėms įmonėms?

  • Taupo laiką ir išteklius.
  • Sumažina klaidų skaičių.
  • Leidžia dirbti mobiliai.
  • Gerina duomenų saugumą.
  • Užtikrina sklandų bendradarbiavimą su buhalterija.

Išbandykite Banqup nemokamai!

Jeigu norite optimizuoti savo įmonės pirkimo sąskaitų valdymą, kviečiame išbandyti nemokamą Banqup planą ir patirti skaitmeninio darbo privalumus!

Susikurk nemokamą Banqup paskyrą jau šiandien.

Susikurti nemokamą Banqup paskyrą