
Mažos įmonės dažnai susiduria su įvairiais sąskaitų faktūrų tvarkymo iššūkiais, dėl kurių nukenčia efektyvumas ir produktyvumas. O rankinis sąskaitų ir kvitų apdorojimas dažnai lemia klaidas, vėlavimus ir finansinių įrašų netikslumus. Tačiau Banqup platforma skirta supaprastinti ne tik sąskaitų išrašymą, bet ir automatizuoti gaunamų sąskaitų faktūrų valdymą smulkiam ir vidutiniam verslui.
Automatinis gautų sąskaitų faktūrų ir kvitų duomenų fiksavimas
Ar žinojote, kad Banqup gali skaitmeninti tiek pirkimo sąskaitas faktūras, tiek kvitus? Iš esmės tai reiškia, kad nereikia vesti jų duomenų rankiniu būdu į sąskaitų valdymo ar apskaitos sistemą. Jie ten perkeliami automatiškai realiu laiku.
Banqup išskirtinė savybė yra pažangi OCR technologija, automatizuojanti duomenų užpildymą iš gaunamų sąskaitų faktūrų vaizdo. Šis automatizuotas duomenų fiksavimas ne tik taupo laiką, bet ir sumažina klaidų, susijusių su rankiniu duomenų įvedimu, riziką. Naudojant Banqup, gaunamų sąskaitų faktūrų skaitmeninimas tampa greitu ir tiksliu procesu, todėl jūsų finansiniai įrašai yra nuoseklūs ir tikslūs.
Tereikia įkelti dokumentą į platformą ir Banqup padarys viską, kas būtina, kad dokumentas būtų suskaitmenintas ir kiekvieno dokumento informacija atsirastų reikiamoje Banqup vietoje.
Dokumento įkėlimo būdai į Banqup:
- „Drag & drop“ ar įkėlimo funkcija, naudojant kompiuterį.
- Nufotografuoti dokumentą su Banqup mobiliąja programėle (iOS, Android).
Skirtingų tiekėjų sąskaitos vienoje vietoje be rūpesčių
Gaukite visas pirkimo sąskaitas iš skirtingų tiekėjų vienoje vietoje. Tiesiog nurodykite savo tiekėjams, kad sąskaitas siųstų į jūsų susikurtą pašto dėžutę Banqup platformoje. Tuomet visos gautos sąskaitos bus suskaitmenintos ir atsidurs automatiškai platformoje be jokio papildomo rankinio duomenų vedimo.
E-sąskaitų gavimas
Gavote e-sąskaitą faktūrą (XML, UBL)? Nieko tokio, nes Banqup lengvai apdoroja šio formato sąskaitas faktūras. E-sąskaitą galite peržiūrėti Banqup kaip įprastą sąskaitą faktūrą, o prireikus ją galite atsisiųsti PDF formatu. Jei dalinatės dokumentais su buhalteriu, tuomet lengvai persiųsite sąskaitą jam.
Tiesiai į apskaitos sistemą
Banqup platforma išsiskiria tuo, kad yra sklandžiai integruojama su įvairiomis apskaitos sistemomis. Ši integracija užtikrina, kad jūsų buhalteris turėtų prieigą prie visų jūsų sąskaitų faktūrų. Todėl išvengsite nesklandumų dėl pasimetusių dokumentų bei sumažinsite klaidų tikimybę.
Kitaip tariant, nei jums, nei jūsų buhalteriui nebereikės vesti sąskaitų faktūrų (.pdf, .jpg, .jpeg, .png ir kt.) duomenų rankiniu būdu.
Banqup platforma automatizuodama ir supaprastindama darbą, pašalina iššūkius, susijusius su sąskaitų faktūrų tvarkymu rankiniu būdu. Dėl sklandaus integravimo, automatizuoto duomenų fiksavimo, stebėjimo realiuoju laiku ir patobulintomis saugumo funkcijomis, padeda mažoms įmonėms supaprastinti darbą su sąskaitomis.
Išmėginkite automatizuotą sąskaitų gavimą su nemokamu Banqup planu!